1. zasto
2.u Beogradu skoro niko ne kupuje kartu
3.penzioneri imaju penzije i ne bi trebalo da imaju pravo na besplatnu kartu
4.besplatnu kartu treba da imaju ucenici i studenti
5.zasto nema protesta bilo koje vrste
6......
Daj Bože, da budemo u njihovim godinama i da ostvarimo PUNU penziju sa 55 godina (žene) i 60 godina (muškarci).
Ali nismo mi te sreće.Radićemo do 80 godine u uplaćivati OBAVEZNE poreze i doprinise da bi ONI primali zagarantovanu veliku penziju, dok mi radimo kao roblje za minimalac (manje od polovine njihove zagarantovane redovne penzije) I PLAĆAMO SVE.
PLAĆAMO i našu mesečnu markicu GSP preko 2.000 dinara da bi se oni DŽABE NEOGRANIČENO VOZILI.
Slušamo i demagogiju kako oni nas (svoju decu i unuke) kao fol izdržavaju od tih svojih velikih zagarantovanih penzija za koje mi uplaćujemo poreze i doprinose, jer je Fond PIO PRAZAN (ispraznili ga baš oni 90-ih dok se mi još nismo ni rodili).
ALO, NEMOJTE NAS VIŠE IZDRŽAVATI OD VAŠIH PENZIJA, KUPITE ZA SEBE KARTU GSP, NE VOZITE SE NA TUDJ RAČUN.Što je BESPLATNO za penzionere, plaćaju njihova deca kroz uvećanu cenu svojih karata.
Penzionerima želimo da se vozikaju još dugo.
Ali na svoj račun.
Od svojih penzija neka KUPE KARTU , nisu socijalni slučajevi.
Logičnije bi bilo da besplatne karte dobijaju SVA DECA NA REDOVNOM ŠKOLOVANJU do navršene 26 godine života, a ne SVI STARIJI OD 65 GODINA ŽIVOTA bez obzira na imovno stanje.
Sedim sa kevom u trojci, a u raspadajućem busu em 50C, em drdna motor od nazad a od napred nešto zuji da probija uši. I na to sve moja keva: "Bože kao da smo u Pobesnelom Maxu" :)
U moru loših iskustava kada je u pitanju novosadski JGSP evo i jednog pozitivnog: Juče 12.07.2017. na liniji 11 b oko 12,20 sati na stanici kod bolnice sedi u kolicima starija sugrađanka i dok su svi putnici izišli, a oni drugi ušli u autobus 955 na liniji 11 b , šofer izlazi iz autobusa i pita ženu u kolicima da li hoće da uđe u autobus, na šta mu ona odgovara da neće, te on ulazi nazad u vozilo i autobus br. 955 kreće svoju rutu. Zamislite ima i takvih šofera, svaka mu čast na ljudskom ponašanju i ovakav postupak treba nagraditi od strane poslodavca jer se , verujte, ljudska dobrota i pažnja prema slabima više ne podrazumeva , čak i u našem lepom N. Sadu
Ti i ja i naša deca pokaznu kartu PLAĆAMO.
Ali zato se preko 40.000 pezosa VOZI DŽABE i pravi gužvu po vozilima GSP svakog dana.
Ti i ja plaćamo da se penzioneri sa velikim penzijama neograničeno džabe voze, iako nisu socijalni slučajevi.Mnogi primaju penzije višestruko veće od prosečne zarade.
Cena goriva pada a karte poskupljuju, primera radi novi sad Budisava u nasen GSP gde grejanje radi na 37 stepeni kosta 165 din . a Autosaobracaj CURUG gde radi klima kosta 120 din . TOLIKO O KVALITETU I USLUZI I RAZLOGU ZA POSKUPLJENJE
Ni ja nikada nisam razumeo zašto grad Novi Sad POKLANJA pezosima sa velikim penzijama besplatnu kartu kao da su socijalni slučajevi?
Dete plaća mesečnu markicu za I zonu 990,00 dinara mesečno.
Prigradske djačke markice su četiri i pet puta skuplje....
Kada je pre četiri godine rađena kalkulacija cene, gorivo je bilo skoro duplo skuplje. Otuda zahtev za 25 odsto poskupljenja. Pri današnjim uslovima, GSP bi i iz trenutne cene usluga mogao akumulirati bar polovinu novca potrebnog za investicije, samo kada bi otpustio brojne stranačke aparatčike zaposlene u administraciji preduzeća i na izmišljenim radnim mestima...
Moglo bi pre poskupljenja pojedinačne karte u GSP i da se preispita osnovanost priznate benficije svim sugradjanima tj penzionerima starijim od 65 godina da imaju BESPLATNU KARTU za prevoz u GSP.
Mnogi od njih imaju velike penzije i u mogućnosti su da KUPE autobusku kartu ako žele da koriste usluge javnog prevoza.
Osim toga ovih penzionera i ovih besplatnih karata na račun ostalih kategorija stanovništva ima mnogo.
Ukoliko bi penzioneri sa penzijama koje prelaze iznos MINIMALNE ZARADE kartu plaćali po realnoj ceni, možda poskupljenja ne bi trebalo biti.
Naprotiv djacima osnovnih i srednjih škola i studentima treba omogućiti jeftinije karte.Za razliku od penzionera ove mlade osobe nemaju nikakav prihod,već su izdržavana lica, a moraju svaki dan da idu u školu ili fax.
...ako te bas zanima radim 24 godine u privatnom sektoru i sad te ja pitam sta ti to znaci u kom sam ja sektoru? Jel ti sad lakse @lik kad znas da nismo svi srecni kao ti da smo u drzavnom sektoru i da nas boli uvo jer ti lezis a plata ide dok mi u privatnom se dobro oznojimo za svaku zaradjenu paru!
niskopodni MAN autobusi sa klimom...i to baš klimom...sa displejom na kome piše sledeća stanica....i to 30 minuta vožnje kune što je odprilike 60 dinara...
za tih 30 minuta možeš se voziti i busom i tramvajem....pa opet busom....uđeš izađeš
a kod nas za 60 dinara uđeš u rasklimani bus bez klime ...i karta ti važi samo za njega..bila stanica ili do kraja
Malo citajte vesti sta se desava u svetu. Nedavno su bili neredi u Brazilu, sve se tukli sa policijom, prevrtali autobuse, leteli molotovljevi kokteli...A znate zasto su se bunili? Zato sto su povisili cenu prevoza u autobusima. Da primimo malo rumuna da nam pokazu kako se radi jer niste ni za sta.
U Bečkom prevozu u jednom pravcu karta košta 2,2 Evra. Relacija je dužine kao od Kaća do Begeča.. A koliko košta kod nas? Skuplja i voziš se sat vremena na toj razdaljini na jednoj nozi u 40 stepeni. Tamo prevoz radnim danom ide na dva do tri minuta, a vikendom na pet..i uvek ima mesta.Inače godišnja radnička karta je 365 Evra!A sad vi izračunajte koliko godišnje košta od Kaća pa do grada..pa kroz grad..pa do Begeča..odprilike tri puta skuplje..ako se kupuje radnička markica za nevedene relacije.Doduše kod nas je ipak standard na nivou i sramota nas je kako nam je dobro..
Nije uredu stavljati sve privatne fakultete u isti kos. Evo ja sam zavrsio privatni fakultet, pa radim u struci u privatnom preduzecu. Jedno su privatni fakluteti koji postoje da bi se poklanjale diplome tatinim sinovima i cerkama i politicarima. Treba razvojiti to i fakultete koji zaista rade ono sto trebaju - a to je da obrazuju ljude. Obrazovanje ni ne treba da bude iskljucivo u drzavnom sektoru.
U Beogradu je karta 89 dinara za 90 minuta voznje a ja za manje od 90 minuta platim 135+55+55 (kuca-vrtic-posao). Dakle, ispada da u Bg 1 minut voznje kosta manje od 1 dinar. A kod nas?
Neko je već spomenuo neverovatno debilan red vožnje iz Petrovaradina za 3 i 9, kreću u isto vreme ili u dva minuta razmaka i zbog toga se često dešava da se ljudi natrpaju u trojku a devetka trči za njom prazna.
Cekam na autobus, kao na vruc burek u pekari. Ako propustim jedan, drugi stize za 30-40 minuta. U Bazelu cekam tramvaj maksimalno pet minuta. I tada sam se uznemirio, da se nesto nije dogodilo vozacu. Beda si i jad, drzavo, grade, narode. A sam si kriv za to.
S T R A H O T A !!! Treba protestvovati protiv gradskog prevoznika i cena !!!
@Liman3 ne znam u kom si ti sektoru, ali je u javnom plata smanjena već 3 puta od 2012god, a povećana 0 puta. Sad ni povećanje ne vredi jer je sve poskupelo 100 %
Javnom gradskom preduzecu cilj nije profit, ono treba da sluzi potrebama gradjana. Cena treba da bude 50 dinara (maksimalno, a ostalo da dotira grad).
Paradoks je da na nekim pravcima cene prelaze 150 din, dolaze do 180 din, a kada bi cena bila manja mnogo vise ljudi bi kupovalo kartu.
Zasto bi iko placao 7000 markicu, kada dvoje jeftinije moze da putuje automobilom. Niza cena bi privukla nove putnike. Gde prestaje logika, tu nastupa gsp.
Cena karte treba da se menja na vise to je skroz ok ali treba i da se menja DIREKTOR jer taj nit dolazi na posao nit ga interesuje gsp. Bole ga qurac za vozace sto se kuvaju za majstore koji nemaju sa cim da rade bole ga i za sve ostale i on to javno prica. Dole Arci
Razumem šta hoćee da kažete, ali to kod nas ne bi uspelo! Naš narod je stoka, i kartu ne bi plaćali onako z'inat, sve o da je 15 a ne 50 dinara. Šmekeri se švercuju, a karte su za pi*ke. Uvek bi bilo onih pametnjakovića kao država me pljačka pa kradem i ja nju, pa ko dokle stigne, takav način razmišljanja pogotovo krasi novosađane pametne, pa onda psuju sve i svakog kad ih uhvati kontrola i moraju da daju 900 dinara... Mislim da je Mali izjavio da bi za grad Beograd i cena od 12 dinara bila ekonomski isplativa ali kada bi apsolutno svi uzimali karte.
Potpuno se slazem, s tim da bih jos dodao da i u autobusima gde ima klime i u kojima rade dodju ''pametni'' i pootvaraju prozore jer ''treba malo da duva'', a to sto ulazi topao vazduh i sto ponistava sve dobro sto klima uradi nije bitno.
pojedinacni prevoz jeste u drugim eu gradovima skuplji. ali tromesecna karta za metro u pragu je jeftinija od onoga sta cete potrositi za mesec dana na jednoj ns liniji
pa onda ide da je njihova mesecna karta skuplja ali eto na tri meseca je jeftinija.
ima li ns tromesecnu kartu za metro?
nema vise ni tramvaj zbog komunistickih trogloida
Vidim da su se ljigaski i zuti botovi ukljucili i pljuju ono sto su oni i unistili...koliko znam za razliku od drugih vecih gradova skoro polovina nasih autobusa ima klima uredjaje. Isto tako polasci su redovno i cesti. Naravno da bih volela da idu na svakih 5 minuta ali to je nemoguce. Smatram da nas prevoznik odlican.
Pola autobusa idu prazni jer im 60% putnika prevezoše nelegalni linijski taksisti!
Zasto grad i gradske inspekcije ne urade nesto po tom pitanju i zastite legalne prevoznike,onda ne bi morala da se poskupljuje karta! :/
Zašto jednostavno ne bi uveli vremenski ograničene karte? Mnogo je praktičnije nego ovo sada. Živela sam neko vreme u inostranstvu, gde postoje automati na kojima se kupuju karte u zavisnosti od toga da li ti treba grupna, obična, dnevna, karta za decu do 14 godina(do 6e godine se ne kupuje karta), nedeljna ili karta za do 3 stanice, i iskreno da vam kažem da je mnogo lakše bez cimanja kada se prelazi iz busa u bus ili u metro nebitno je. Takođe bi bilo mnogo bolje da su mesečne karte u vidu kartice i da se direktno sa računa mesečno skida novac, nego da stoje ljudi u redovima od 10m da bi kupili markicu.
U Češkoj postoji grad veličine Novog Sada, oko 100.000 stanovnika, koji je na sebe preuzeo održavanje gradskog prevoznog sistema, koji se sastoji od autobusa i šinskih vozila, behu li trolejbusi ili tramvaji. Ne upamtih mu ime, negde na severu Češke.
Ali, tamo je građanima lična karta legitimacija za neplaćanje prevoza. Mesečni troškovi su zasnovani na bazi 20 evra. I to plaća Grad.
Ljudi sa strane, koji ne žive na teritoriji te opštine ga plaćaju, kod vozača. A takvih je malo.
Tako se radi kod štedljivih ljudi, kada se hoće.
Naravno, njima ne pada na pamet zapošljavanje po svaku cenu, administrativaca koji ne rade, ili oduzimanje od plata vozača i garažnog osoblja, da bi se zaposlilo što više partijaca.
Tamo se ljudi bave stvarnim životom.
I daju svima nama primer, ako si pametan, kako se može.
Naravno, ovde to ne očekujemo ni od sadašnje vlasti, ni od buduće.
Jednostavno, pamet ne očekujemo. A kamoli profesionalizam, vrednoću, brigu o zajednici.
Sve se slazem sa Nikolom
Ili da 3 i 9 koje imaju istu trasu kroz ceoPetrovaradin krecu sa okretnice skoro u isto vreme pa onda nema nijednog busa do grada vise od 15 min.
Sramota je da u ovolikom gradu najopterećenije linije (1, 3, 5, 8) posle 7 sati uveče saobraćaju na svakih 20 minuta i više (ne samo leti, nego cele godine), a pritom je gužva. Ili da u toku letnjeg reda vožnje linija koja polazi sa najveće plaže u gradu (osmica) nedeljom (kada su na Štrandu najveće gužve) saobraća tokom celog dana na 20 minuta, a posle sedam uveče na 27–28 minuta. Ili da dve linije koje dele više od 3 km trase (kec i osmica) polaze sa okretnice u isto vreme, a onda nema nijednog autobusa 20 minuta. Ili da na Limanu 3 i 4 četvorka, sedmica i jedanaestice prođu u razmaku od minut-dva, a onda nema nijednog autobusa 10–15 minuta. Ili... ovako možemo do sutra. Ovo su stvari koje ne koštaju, osim što zahtevaju malo više posvećenosti osobe koja pravi red vožnje.
Kada bih krenuo da pišem o sistemu naplate karata, mreži linija, gužvama, održavanju vozila, mogao bih da pišem do sutra. Jednostavno, ovo preduzeće ne može da odgovori na potrebe Novosađana i zato imamo sve više automobila na ulicama, veće gužve u saobraćaju, nedostatak parking mesta itd. Kada bi gradski prevoz bio dobar, svega toga ne bi bilo.
Resenje svega ovde je: "Odlazite ko nece da radi u takvim uslovima!" Pametno nema sta. Zato vas i voze takvi. Za deset godina je otislo oko 400 000 ljudi koji su hteli da rade al ne pod ovakvim uslovima. Ovde ce ostati penzioneri i takvi kao ti. Koji cute i pustaju da ih gaze.
Ako ti je teško ili daj otkaz ili uzmi neplaćeno pa idi napolje. To što ti radiš 6 dana, uopšte nije razlog da budeš neljubazan i da se izdr*avaš po nama!
Cekaj, ceka,j troskovi za gorivo?! Pa zar gorivo nije nikad jeftinije u svetu zadnjih nekoiko godina? Menjajte dobavljaca. Je.ali vas rusi, svi beze od njih.
Vise zaposlenih u administraciji nego radnika tu ide 5din vise. A sto se tice ljubaznosti vozaca sta ocekujes? Radim 6 dana u nedelji, kad sednem za volan ne ustajem , svaka budala preti a o vrucini da ne pricam. Za veliku vecinu pitanja tipa gde je polazak ispred tebe, kojoj kanti nas vozis, sto je tako skupo, do kad traju radovi.... VOZACI NEMAJU POJMA!!!! NE ZATO NI NAMA NE GOVORE.
Nema problema, kad svaki bus bude imao klimu, a ne svaki deseti... I kad se putnici ne budu vozili zgrceni ko sardine. Dotad samo alternativni nacini prevoza, bagro jedna...
Prema obrazlozenjima,stavite odmah kartu na 100rsd.,da ne bude zabune oko polemisanja i sastančenja.Znam da nam svima mislite dobro,a sebi najvise.Mesecna karta je skupa,a dnevna,koje nema,nego samo za jednu voznju je opet skupa.Usluga vam je nikakva,a ni vozila.Gde trosite pare koje zaradite?Zelela bih da vidim,da to bude transparentno.Javno preduzece,a tako šturo objavljuju,kao da prose,obrazlazu zasto bi trebalo da podignu cenu karte!!!
Jeste li ozbiljna firma ili dečija igra?
Menadzeri,direktori...lepo sedite i napisite kolika je zarada,koliko zaposlenih imate(kolike su im plate),koliko trosite na gorivo i na popravke vozila.Koliko vas grad finansira(tj.mi gradjani od poreza)?Ako ste na gubitku,pronadjite ko vam uzima pare?Ako ste na dobitku,unapredite svoje poslovanje.I pomozite ljudima koji imaju mala primanja da mogu da se voze sa vama!
Glupo je samo šišati narod,a da znate da bi vas isti taj narod vise postovao i cenio kada biste bili posteni.Naravno i vasa vozila!!!
Jeste niska je cena karte, ali brate niska je i usluga. Kada pozelim da na jednoj nozi stojim od Petrovaradina do Detelinare u autobusu bez klime na 35 u hladu, sa vozacima koji pljuju, psuju i ne skidaju se sa sirene i sve druge ucesnike u saobracaju uce pameti, onda cu da platim.
Elem nisam znao da ti busevi idu na benzin, mislio sam da je nafta u pitanju, koja je inace na svetskom trzistu nikad jevtinija i bice jos jevtinija. Dok traje Exit nemoguce je navatati klimatizovan bus za druge linije osim onih koje vode na Pezos.
Svw zlonamerni komentari, ali dobro sve sami borci sa tastature.
Niko da spomene nove autobuse koji su kupljeni u toku zadnje godine samo, zatim ne pratite sednicu Skupstine grada kad je receno da je oko 20 ljudi manje u kancelarijama.
Zar zimus nije bilo jefitnije gorivo pa samim tim isplanirano i toliko sredstava za utrosak goriva?
GSP bi svakako morao da uvode drugi nacin naplate karata jer malo je i vise nego sramota da se naplacuuje preko aparata koji sam ja jos video kod babe u seoskom busu pre 20 godina, tj da se uvede elektronski i time mozda i poveca procenat naplate.
Jel' to zato što grejete na liniji 13 celo leto? Zato što ostavljamo bubrege na putu? Zato što ne rade "srednja"? Zato što majstor 'ladi autobus sa otvorenim "prednjim"?
M.R.Š.
Mozda su najjeftinije karte u drzavi a takodje su i najkrace linije u drzavi a i osilili ste se povecavanjem plata u javnom sektoru pa ne znate kako da dopunite to u kasu pa je najlakse udariti po narodu koji kao stoka cuti i trpi a i ta stoka kaze barem Muuu a mi nista totalna tisina!
Zašto je ista cena karte ako se voziš jednu ili deset stanica?
Zašto je ista cena karte za sedenje i stajanje u autobusu?
Zašto se karte kupuju kod vozača? Oni nisu trgovci...Njihovo je da VOZE!
10 min pre stignes busom nego peske do grada
sto stanica samo tamo gde stanujes nigde stanice.Apsurd je i da oni koji imaju primanja ne placaju kartu a oni bez primanja placaju pun iznos.Sa jednog karaj grada na drugi ne postoji precica vec se ide na put oko grada kad da je u pitanju turisticko razleganje. Ludlo
Samo zaboravne da podsetim kolika je bila cena 2013 goriva, da nas ne lažu da je zbog cene goriva koja je jeftinija nego 2013. EVO LINK da se podsetite
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=07&dd=11&nav_id=731539
Sramno. A to što u Beogradu naplaćuju skuplje, pa u Beogradu su gradske linije kao da voze do Bačke Palanke a ne 4 ili 6 km maksimalno. Znači u Beogradu je jeftinije.
Slazem se da je cena karte niska, ali ne mogu se problemi resiti na taj nacin. Kada bi odgovorni u GSPu temeljno pristupili problemu, da se poveca naplata (uvodjenjem el. karti ili vise kontrolora i konduktera), a posebno da se racionalizuju troskovi preduzeca oliceni u prekomernom broju zaposlenih koji nisu vozaci i mehanicari nego partijski foteljasi.
Inace, broj autobusa na ulicama je nikad manji (i leti i zimi). To se lako moze potvrditi ako se pogleda red voznje od pre nekoliko godina i danas.
Zasto mesecna karta ne bi bila jos jeftinija? A busevi bez klime i sllicne kante koji se pustaju u saobracaj sa vozacima koji su nepristojni to niko ne spominje?!
Da li će od tog novca bar deo otići na obuku vozača (pogotovo ovih novih prilično bahatih mladih ljudi), da nauče šta je kultura i da ljudi nisu vreće i roba, pa nije važno kako voze i kako se ponašaju. Mobilni telefoni za volanom, ne otvaranje svih vrata, psovanje i još tu ima na čemu da se poradi. Očekujemo pristojniju uslugu za naš novac.
Za ivesticije? Pa od kada se zapošljavanje partijskih botova zove investicija? A da ugradite metan u sve autobuse, pa da se vozite em jeftino, em da nas ne trujete? Taman posla, metan ne može da se istače iz rezervoara.
Mnogi manji gradovi imaju skuplju autobusku kartu jer im linije nisu rentabilne zbog malog broja putnika.
Ali zato MNOGI Novosadjani imaju manje plate od plata u GSP.
Možda bi GSP poslovao rentabilnije kada bi im plate bile manje.
Ili recimo kada bi pezosi sa velikim penzijama plaćali kartu, a ne da se voze besplatno svi , bez obzira na visinu penzije.
Deca iznad 7 godina, ako nisu soc. slučajevi ili iz porodica sa troje i više dece kartu plaćaju, a moraju da idu u školu.
Znaci trutovima nikad dosta!?
Jedino mi zao ljudi koji nemaju mogucnost da putuju biciklom zbog godina ili razdaljine. Ali...ALO BRE!? 60din? Pa to je skoro pola litre goriva! Mnoge pekare prodaju veknu hleba po 30din!
Spustili su parking karte za dinar, a ovo dizu za pet...pa vi razmisljate. Imate vremena narednih pet godina, nemojte zuriti nigde. Samo polako. Nadjite clanak i za Devica na 021, pa vidite koliko vune da ostavite na sebi i za to. Meeee, meeeee, meeeee....iiidemo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poskupljuje karta u gradskom autobusu za 5 dinara
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•10.07.2017.
•10:52 > 11:22
Komentari 80
mico
2.u Beogradu skoro niko ne kupuje kartu
3.penzioneri imaju penzije i ne bi trebalo da imaju pravo na besplatnu kartu
4.besplatnu kartu treba da imaju ucenici i studenti
5.zasto nema protesta bilo koje vrste
6......
Diskriminisana deca
Ali nismo mi te sreće.Radićemo do 80 godine u uplaćivati OBAVEZNE poreze i doprinise da bi ONI primali zagarantovanu veliku penziju, dok mi radimo kao roblje za minimalac (manje od polovine njihove zagarantovane redovne penzije) I PLAĆAMO SVE.
PLAĆAMO i našu mesečnu markicu GSP preko 2.000 dinara da bi se oni DŽABE NEOGRANIČENO VOZILI.
Slušamo i demagogiju kako oni nas (svoju decu i unuke) kao fol izdržavaju od tih svojih velikih zagarantovanih penzija za koje mi uplaćujemo poreze i doprinose, jer je Fond PIO PRAZAN (ispraznili ga baš oni 90-ih dok se mi još nismo ni rodili).
ALO, NEMOJTE NAS VIŠE IZDRŽAVATI OD VAŠIH PENZIJA, KUPITE ZA SEBE KARTU GSP, NE VOZITE SE NA TUDJ RAČUN.Što je BESPLATNO za penzionere, plaćaju njihova deca kroz uvećanu cenu svojih karata.
/
bices u njihovim godinama
Diskriminisana deca
Ali na svoj račun.
Od svojih penzija neka KUPE KARTU , nisu socijalni slučajevi.
Logičnije bi bilo da besplatne karte dobijaju SVA DECA NA REDOVNOM ŠKOLOVANJU do navršene 26 godine života, a ne SVI STARIJI OD 65 GODINA ŽIVOTA bez obzira na imovno stanje.
/
neka se vozikaju koliko jos mogu
Grunf
Novosađanka
max
Platiša 2
Ali zato se preko 40.000 pezosa VOZI DŽABE i pravi gužvu po vozilima GSP svakog dana.
Ti i ja plaćamo da se penzioneri sa velikim penzijama neograničeno džabe voze, iako nisu socijalni slučajevi.Mnogi primaju penzije višestruko veće od prosečne zarade.
Platisa
Nensi
NOVAK
Socijalni slučaj
Dete plaća mesečnu markicu za I zonu 990,00 dinara mesečno.
Prigradske djačke markice su četiri i pet puta skuplje....
Zivan
mrva
tri puta sam čitao reč "klimatizovane" pošto mi ta reč pri pomisli na naše autobuse znači samo vozilo koje se klima.
NS65.
Diskriminisani mladi
Mnogi od njih imaju velike penzije i u mogućnosti su da KUPE autobusku kartu ako žele da koriste usluge javnog prevoza.
Osim toga ovih penzionera i ovih besplatnih karata na račun ostalih kategorija stanovništva ima mnogo.
Ukoliko bi penzioneri sa penzijama koje prelaze iznos MINIMALNE ZARADE kartu plaćali po realnoj ceni, možda poskupljenja ne bi trebalo biti.
Naprotiv djacima osnovnih i srednjih škola i studentima treba omogućiti jeftinije karte.Za razliku od penzionera ove mlade osobe nemaju nikakav prihod,već su izdržavana lica, a moraju svaki dan da idu u školu ili fax.
Liman3
goran ns
za tih 30 minuta možeš se voziti i busom i tramvajem....pa opet busom....uđeš izađeš
a kod nas za 60 dinara uđeš u rasklimani bus bez klime ...i karta ti važi samo za njega..bila stanica ili do kraja
Miloš
Nervirach
Igor
Garruk
D
NS65.
mala
Kuki
Roki
Artu Ditu
Miši
Cekam_na_autobus
lik
@Liman3 ne znam u kom si ti sektoru, ali je u javnom plata smanjena već 3 puta od 2012god, a povećana 0 puta. Sad ni povećanje ne vredi jer je sve poskupelo 100 %
/
pa nismo u japanu
doduse jesmo u 90im a tada su bili puni kao oni u japanu
Nikolaaa
Paradoks je da na nekim pravcima cene prelaze 150 din, dolaze do 180 din, a kada bi cena bila manja mnogo vise ljudi bi kupovalo kartu.
Zasto bi iko placao 7000 markicu, kada dvoje jeftinije moze da putuje automobilom. Niza cena bi privukla nove putnike. Gde prestaje logika, tu nastupa gsp.
Boban
@komsija
NSboy
/
pa onda ide da je njihova mesecna karta skuplja ali eto na tri meseca je jeftinija.
ima li ns tromesecnu kartu za metro?
nema vise ni tramvaj zbog komunistickih trogloida
Dragana
SS
Zasto grad i gradske inspekcije ne urade nesto po tom pitanju i zastite legalne prevoznike,onda ne bi morala da se poskupljuje karta! :/
Terješkova
Novosađanka
Upoznat
Ali, tamo je građanima lična karta legitimacija za neplaćanje prevoza. Mesečni troškovi su zasnovani na bazi 20 evra. I to plaća Grad.
Ljudi sa strane, koji ne žive na teritoriji te opštine ga plaćaju, kod vozača. A takvih je malo.
Tako se radi kod štedljivih ljudi, kada se hoće.
Naravno, njima ne pada na pamet zapošljavanje po svaku cenu, administrativaca koji ne rade, ili oduzimanje od plata vozača i garažnog osoblja, da bi se zaposlilo što više partijaca.
Tamo se ljudi bave stvarnim životom.
I daju svima nama primer, ako si pametan, kako se može.
Naravno, ovde to ne očekujemo ni od sadašnje vlasti, ni od buduće.
Jednostavno, pamet ne očekujemo. A kamoli profesionalizam, vrednoću, brigu o zajednici.
Darko
Ili da 3 i 9 koje imaju istu trasu kroz ceoPetrovaradin krecu sa okretnice skoro u isto vreme pa onda nema nijednog busa do grada vise od 15 min.
Nikola
Kada bih krenuo da pišem o sistemu naplate karata, mreži linija, gužvama, održavanju vozila, mogao bih da pišem do sutra. Jednostavno, ovo preduzeće ne može da odgovori na potrebe Novosađana i zato imamo sve više automobila na ulicama, veće gužve u saobraćaju, nedostatak parking mesta itd. Kada bi gradski prevoz bio dobar, svega toga ne bi bilo.
Komsija
@vozac
XXL
@vozac
Nervirach
/
skupi ovi cirilicni displeji. verovatno ih kremenko okrece
Nervirach
Vozac
Pitam se,pitam
DonJuan
zora
Jeste li ozbiljna firma ili dečija igra?
Menadzeri,direktori...lepo sedite i napisite kolika je zarada,koliko zaposlenih imate(kolike su im plate),koliko trosite na gorivo i na popravke vozila.Koliko vas grad finansira(tj.mi gradjani od poreza)?Ako ste na gubitku,pronadjite ko vam uzima pare?Ako ste na dobitku,unapredite svoje poslovanje.I pomozite ljudima koji imaju mala primanja da mogu da se voze sa vama!
Glupo je samo šišati narod,a da znate da bi vas isti taj narod vise postovao i cenio kada biste bili posteni.Naravno i vasa vozila!!!
majmun uso u tenak
jsdp
Elem nisam znao da ti busevi idu na benzin, mislio sam da je nafta u pitanju, koja je inace na svetskom trzistu nikad jevtinija i bice jos jevtinija. Dok traje Exit nemoguce je navatati klimatizovan bus za druge linije osim onih koje vode na Pezos.
Era
AleVa
Niko da spomene nove autobuse koji su kupljeni u toku zadnje godine samo, zatim ne pratite sednicu Skupstine grada kad je receno da je oko 20 ljudi manje u kancelarijama.
Zar zimus nije bilo jefitnije gorivo pa samim tim isplanirano i toliko sredstava za utrosak goriva?
GSP bi svakako morao da uvode drugi nacin naplate karata jer malo je i vise nego sramota da se naplacuuje preko aparata koji sam ja jos video kod babe u seoskom busu pre 20 godina, tj da se uvede elektronski i time mozda i poveca procenat naplate.
Goran
M.R.Š.
Liman3
Grof
Zašto je ista cena karte za sedenje i stajanje u autobusu?
Zašto se karte kupuju kod vozača? Oni nisu trgovci...Njihovo je da VOZE!
DaDa
krenistani
sto stanica samo tamo gde stanujes nigde stanice.Apsurd je i da oni koji imaju primanja ne placaju kartu a oni bez primanja placaju pun iznos.Sa jednog karaj grada na drugi ne postoji precica vec se ide na put oko grada kad da je u pitanju turisticko razleganje. Ludlo
Nebojša
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=07&dd=11&nav_id=731539
Sramno. A to što u Beogradu naplaćuju skuplje, pa u Beogradu su gradske linije kao da voze do Bačke Palanke a ne 4 ili 6 km maksimalno. Znači u Beogradu je jeftinije.
Darko
Inace, broj autobusa na ulicama je nikad manji (i leti i zimi). To se lako moze potvrditi ako se pogleda red voznje od pre nekoliko godina i danas.
Putnik
nezaposlen
Kultura
D.
Heh
Prelazim na peške
Novosadista
Ali zato MNOGI Novosadjani imaju manje plate od plata u GSP.
Možda bi GSP poslovao rentabilnije kada bi im plate bile manje.
Ili recimo kada bi pezosi sa velikim penzijama plaćali kartu, a ne da se voze besplatno svi , bez obzira na visinu penzije.
Deca iznad 7 godina, ako nisu soc. slučajevi ili iz porodica sa troje i više dece kartu plaćaju, a moraju da idu u školu.
Pešak
Shimmy
Ahahahahahahahahah
Znaci trutovima nikad dosta!?
Jedino mi zao ljudi koji nemaju mogucnost da putuju biciklom zbog godina ili razdaljine. Ali...ALO BRE!? 60din? Pa to je skoro pola litre goriva! Mnoge pekare prodaju veknu hleba po 30din!
Ovce
ok
Jeftinije je.
ns
mitar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H